Wednesday, November 17, 2010

sahabatku..

salam,

tepat jam 12.30 tgh aku brhenti di Dengkil utk mkn..mesej brbunyi "qila kau tau x mz excident"..trkejut, pucat  dan panik..x PERCAYA!!..tipu2!!..

tpat jam 5.30 ptg aku trus ke rumah arwah, kebetulan aku sampai arwah bru smpai dr osptital..tgn menggigil, x tau apa perasaan masa tu..langkah masuk kerumah aku nmpak keranda..terus brjujuran air mata..runtun rasa hati bila kta tgk kwn sendri trbaring di situ..alhamdulillah dpt juga kesempatan utk menyolatkan arwah..lpas solat jenazah, kafan di buka utk tatapan trakhir adek2nya dan juga sahabat dn juga saudara mara..berjujuran lg air mata..ku lihat arwah trsenyum..moga2 Allah s.w.t tempat mu di tempat org2 yg soleh..Amin..

rasanya bru je semalam aku pergi beraya dgn dia..berbual-bual pasal reunion utk smkajb akan dtg, gurau2 dan kenakalan d waktu zaman sekolah..x sanggup nak aku kenang lg..tp itu semua memori..boleh x aku nak bygkn arwah maseh ada..cuma dia pergi ke tempat yg sgt2 jauh..(T__T)..

beberapa hari selepas pemergian arwah..aku maseh takut utk on9 fb..sbb sedih tgk ucapan takziah d wall..tp Allah s.w.t lebih sayangkn kamu MUHAMMAD ZULHILMI IBRAHIM..semoga kau berada di kalangan kekasih2-Nya..

Al-fatihah..

1 comment: